مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-18فناوري

باند سرقت اطلاعات 1400 حساب بانکی در این استان متلاشی شد


سردار خلیل واعظی روز چهارشنبه در این رابطه افزود: با تلاش ویژه افسران سایبری در پلیس فتا شهرستان دشتستان، سه عضو یک باند حرفه ای که اقدام به ساخت و انتشار 70 صفحه لینک های جعلی با موضوع هایی مانند فروش شارژ ارزان قیمت، صیغه یابی، دوست یابی، تخصیص سبدکالا و سایت های واسط اینترنتی در شبکه های اجتماعی کرده بودند، شناسایی شدند.

وی بیان کرد: این افراد با هدایت کاربران متقاضی به درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات حساب هموطنان را در سراسر کشور کپی و در ادامه به شیوه های مختلف مانند انتقال موجودی حساب مالباختگان به حساب های در اختیار خود و دیگران، انجام خرید کالاهای مختلف از فروشگاه های اینترنتی با اطلاعات حساب و موجودی حساب مالباختگان و استفاده از اجناس یا فروش دوباره آن ها در فضای مجازی و روش های دیگر، همه وجوه موجود در این حساب ها را به سرقت می بردند.

واعظی گفت: با وجود استفاده متهمان از ابزار پنهان ساز هویتی، با تلاش متخصصان پلیس سایبری 2 نفر از اعضای این باند در استان بوشهر و یک نفر دیگر در یکی از استان های همجوار شناسایی شدند.

وی ادامه داد: در ادامه با استفاده از روش های علمی و آزمایشگاهی دقیق، هویت متهمان و محل دقیق سکونت آنان مشخص شد و در چند مرحله عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت اطلاعات 1400 حساب بانکی در این استان متلاشی شد

باند سرقت اطلاعات 1400 حساب بانکی در این استان متلاشی شد